Продавець Мегаплей розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
389 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 03.05).

+380 (63) 926-08-86
Megaplay
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення або обміну Важливо! Перевіряйте комплектацію, цілісність товару при його отриманні на пошті! При виявленні на пошті недокомплектації товару, механічних пошкоджень, необхідно написати відмову від товару на пошті, складається акт про пошкодження (якщо товар пошкоджений), після чого товар повертається до нас. Після його отримання, робимо заміну товару, або робимо повернення коштів. У разі, якщо недокомплектація товару, або, його механічні пошкодження виявляються вже вдома, покупець самостійно несе за це відповідальність. Так як продавець не несе відповідальність за транспортування товару поштовими службами. Повернення товару в Україні регулюється законом «Про захист прав споживачів». Стаття 9 «Права споживача при придбанні товару належної якості» говорить про те, що: 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner